Kennisbank

Ondernemerscase Hoofdpand: hoe creëer ik meer naamsbekendheid?
Hoe zet ik social media in en creëer ik naamsbekendheid? Dat was de vraag die Marieke Hilbrants, eigenaar van Hoofdpand, neerlegde bij WOO-Groningen....
Lees verder- Concurrentieanalyse
- Content
- Doelgroepanalyse
- Merkbeleving
- Ondernemerscase
- Online marketingplan
- Online marketingstrategie
- Online vindbaarheid
- Online zichtbaarheid
- Positionering
- Retail
- Social media
- Website

Hoe kan ik een digitale huisstijl ontwikkelen?
Een digitale huisstijl is essentieel voor elke onderneming die online actief is. Het zorgt ervoor dat jouw merk op een consistente en professionele manier...
Lees verder- Merkbeleving
- Online marketingstrategie
- Social media

Ondernemerscase met de Barberbrigade: Waar begin je als je de online marketing van je kapperszaak wilt aanpakken?
Jesse Kribben is 26 jaar en heeft zijn eigen kapperszaak, of te wel de Barberbrigade. De Barberbrigade is een mobiele barbershop waarmee Jesse doordeweeks,...
Lees verder- Merkbeleving
- Ondernemerscase
- Online adverteren
- Online marketingstrategie
- SEA
- Social media

Hoe zet ik mijn bedrijf beter in de markt? Ondernemerscase met Stephan Peijer, eigenaar HeatIR
Deze keer zijn we op bezoek geweest bij Stephan Peijer in Veendam, eigenaar HeatIR. Hij heeft contact gezocht met WOO-Groningen om zijn bedrijf beter in de...
Lees verder- Communicatie
- Merkbeleving
- Ondernemerscase
- Online marketingstrategie
- Social media
- Website

Hoe Mr. MATCHA een pro werd in digitale marketing
Een jong bedrijf met een authentiek product. Hoe genereer je naamsbekendheid? Hoe zet je hier je website en sociale media voor in? Studenten geven advies aan...
Lees verder- Content
- Merkbeleving
- Ondernemerscase
- Online marketingplan
- Online marketingstrategie
- Social media
- Website

Hoe NineTwoFive aan de slag gaat met nieuwe inzichten in social media en branding
Ook als ondernemer van een jong groeiend bedrijf, met al aardig wat kennis van online marketing, kun je behoefte hebben aan het verkrijgen van de nieuwste...
Lees verder- Content
- Merkbeleving
- Ondernemerscase
- Social media
- Website

Een geslaagde inspiratiesessie met VrijdagOnline over succesvolle websites door een betere gebruikservaring
Wat zijn belangrijke punten om rekening mee te houden voor een goede gebruikservaring en hoe kun je deze zelf toepassen? Jeroen Grinwis van het internet- en...
Lees verder- Content
- Customer journey
- Merkbeleving
- Online zichtbaarheid
- Website

Een allround aanpak van je online marketing
In september gaan studenten van de minor Online Marketing weer van start met een semesteropdracht (half jaar) waarin zij alle stappen van online marketing...
Lees verder- Communicatie
- Concurrentieanalyse
- Content
- Customer journey
- Cyber security
- Doelgroepanalyse
- Emailmarketing
- Google Analytics
- Internationaal
- Linkbuilding
- Merkbeleving
- Online marketingstrategie
- Positionering
- Retail
- SEA
- SEO
- Social media
- Veilig online ondernemen
- Videomarketing
- Website

Je bedrijf als merk in crisistijd - WOO Ondernemers Spreekuur #2
In verband met de coronacrisis zet WOO-Groningen een online spreekuur op. Dit spreekuur is speciaal bedoeld voor ondernemers met vragen over online...
Lees verder- Communicatie
- Merkbeleving
- Ondernemen in tijden van corona
- Online marketingstrategie
- Positionering

Online groeien door aanwezigheid in de winkelstraat
Op dinsdag 14 oktober kwam Sebastian Bakker een gastcollege geven aan studenten van de minor Digital Marketing. Sebastian is eigenaar van de webshop...
Lees verder- Customer journey
- Merkbeleving
- Online marketingstrategie
- Online vindbaarheid
- Online zichtbaarheid
- SEO