Kennisbank

Ondernemerscase Hoofdpand: hoe creëer ik meer naamsbekendheid?
Hoe zet ik social media in en creëer ik naamsbekendheid? Dat was de vraag die Marieke Hilbrants, eigenaar van Hoofdpand, neerlegde bij WOO-Groningen....
Lees verder- Concurrentieanalyse
- Content
- Doelgroepanalyse
- Merkbeleving
- Ondernemerscase
- Online marketingplan
- Online marketingstrategie
- Online vindbaarheid
- Online zichtbaarheid
- Positionering
- Retail
- Social media
- Website

Studenten helpen EBM Laadpalen met de online marketing van hun bedrijf
Vanuit hun liefde voor duurzame energie hebben de broers Erwin en Marijn Bisschop het bedrijf EBM Laadpalen opgericht. De broers streven ernaar dat iedereen,...
Lees verder- Concurrentieanalyse
- Doelgroepanalyse
- Ondernemerscase
- Online marketingstrategie
- Social media
- Website

Waar liggen de online kansen voor jouw bedrijf?
Wil jij weten waar de online kansen liggen voor je bedrijf? Binnenkort start een 7-weeks traject waarin studenten alle stappen van een online marketing...
Lees verder- Communicatie
- Concurrentieanalyse
- Doelgroepanalyse
- Google Analytics
- Internationaal
- Online adverteren
- Online marketingplan
- Online marketingstrategie
- Online vindbaarheid
- Online zichtbaarheid
- Positionering
- SEA
- SEO

Een allround aanpak van je online marketing
In september gaan studenten van de minor Online Marketing weer van start met een semesteropdracht (half jaar) waarin zij alle stappen van online marketing...
Lees verder- Communicatie
- Concurrentieanalyse
- Content
- Customer journey
- Cyber security
- Doelgroepanalyse
- Emailmarketing
- Google Analytics
- Internationaal
- Linkbuilding
- Merkbeleving
- Online marketingstrategie
- Positionering
- Retail
- SEA
- SEO
- Social media
- Veilig online ondernemen
- Videomarketing
- Website