Ondernemerscases

Ondernemerscase Hoofdpand: hoe creëer ik meer naamsbekendheid?

Ondernemerscase Hoofdpand: hoe creëer ik meer naamsbekendheid?

14 jun 2023

Hoe zet ik social media in en creëer ik naamsbekendheid? Dat was de vraag die Marieke Hilbrants, eigenaar van Hoofdpand, neerlegde bij WOO-Groningen....

Lees verder
  • Concurrentieanalyse
  • Content
  • Doelgroepanalyse
  • Merkbeleving
  • Ondernemerscase
  • Online marketingplan
  • Online marketingstrategie
  • Online vindbaarheid
  • Online zichtbaarheid
  • Positionering
  • Retail
  • Social media
  • Website
Hoe Mr. MATCHA een pro werd in digitale marketing

Hoe Mr. MATCHA een pro werd in digitale marketing

21 dec 2022

Een jong bedrijf met een authentiek product. Hoe genereer je naamsbekendheid? Hoe zet je hier je website en sociale media voor in? Studenten geven advies aan...

Lees verder
  • Content
  • Merkbeleving
  • Ondernemerscase
  • Online marketingplan
  • Online marketingstrategie
  • Social media
  • Website
Compilatievideo: ondernemers aan het woord

Compilatievideo: ondernemers aan het woord

4 jul 2022

WOO-Groningen heeft sinds de start in september 2019 ruim 1000 mkb-ondernemers in de provincie Groningen op weg geholpen met online ondernemen; online...

Lees verder
  • Internationaal
  • Ondernemerscase
  • Online marketingstrategie
  • Online vindbaarheid
  • Online zichtbaarheid
  • Retail
  • SEO
  • Website