Studenten helpen EBM Laadpalen met de online marketing van hun bedrijf
Vanuit hun liefde voor duurzame energie hebben de broers Erwin en Marijn Bisschop het bedrijf EBM Laadpalen opgericht. De broers streven ernaar dat iedereen, tegen een scherpe prijs, een laadpaal in huis kan krijgen om ervoor te zorgen dat steeds meer mensen elektrisch gaan rijden.
Via een cursus over online marketing kwamen Erwin en Marijn in contact met WOO-Groningen. Ze werden gekoppeld aan Ilse en Joeri, tweedejaars commerciële economie studenten aan de Hanzehogeschool Groningen, die hun gingen helpen met de online marketing van hun bedrijf. In een video vertelt Erwin Bisschop over de succesvolle samenwerking met de Werkplaats Online Ondernemen Groningen.
De studenten hebben de huidige situatie van EBM Laadpalen geanalyseerd aan de hand van een concurrentie- en doelgroepanalyse. De inzichten zijn vertaald naar een adviesrapport om EBM Laadpalen tips en tricks te geven om zich verder te kunnen ontwikkelen op het gebied van online ondernemen.
‘’Zeer frequent posten op de social media kanalen met mooie foto’s en duidelijke uitleg. En constant onze website blijven updaten is natuurlijk superbelangrijk. Dat gaan we doen!’’ - Erwin Bisschop, mede-eigenaar van EBM Laadpalen
Op de vraag of Erwin andere ondernemers aanraadt om met WOO-Groningen te gaan samenwerken antwoordde hij volmondig ja. Ook de studenten zijn enthousiast over de samenwerking.
Bekijk hieronder de video waarin Erwin Bisschop van EBM Laadpalen vertelt over zijn ervaring met WOO-Groningen. Wil jij nou als mkb-ondernemer ook samen met studenten aan de slag met de online marketing van je bedrijf? Meld je aan voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek!
Video: Jurgen Majoor
WOO-Groningen studenten helpen EBM Laadpalen met de online marketing van hun bedrijf