WOO-Inspiratiesessie 21 april 2022: Groeien door online adverteren – de laatste tools en trends

30 mrt 2022

Met online adverteren trek je meer bezoekers naar je online kanalen en bereik je meer potentiële klanten. Doordat je erg specifiek je doelgroep kunt bepalen, zien alleen personen die interesse hebben in jouw product of dienst je advertenties. Een doeltreffende marketing tool dus. Maar hoe richt je online advertenties effectief in? En wat zijn hierin de laatste ontwikkelingen?

Tijdens onze live WOO-Inspiratiesessie op donderdag 21 april a.s. nemen Lisa van der Veeke en Gerwin Hooghoudt van online marketingbureau Conversies.nl je mee in de laatste tools en trends in online advertising. We vertellen over Google Ads (Display, Discovery, Search, Shopping), Facebook Ads en LinkedIn ads. Hoe zet je advertenties via deze kanalen succesvol in en wat zijn de laatste ontwikkelingen? Dit illustreren we met inspirerende praktijkvoorbeelden van klanten van Conversies.nl.

Meld je aan voor de sessie op 21 april om met de laatste tools en trends op het gebied van online adverteren aan de slag te gaan voor jouw bedrijf!