Ondernemerscase Klooster Reizen: het verbeteren van klantbinding, opbouwen van relaties en creëren van een hechte (online) gemeenschap.

26 mrt 2024

In samenwerking met Regiodeal Oost-Groningen en de minor 'Online Marketing in de Praktijk' aan de Hanzehogeschool heeft WOO-Groningen een hackathon georganiseerd voor Klooster Reizen. Eigenaresse Gerda Klooster bracht een online marketingvraagstuk in, gericht op het verbeteren van klantbinding, het opbouwen van relaties en het creëren van een hechte (online) gemeenschap.

Social mediaplan voor Klooster Reizen

De deelnemende studenten werkten gedurende twee uur in groepsverband aan creatieve oplossingen, variërend van het ontwikkelen van geheel nieuwe applicaties tot het uitwerken van een effectief social mediaplan. Aan het einde van de dag toonde Klooster Reizen zich zeer tevreden met de resultaten en vernieuwende ideeën die de studenten presenteerden, zoals ook te zien is in het interview hiernaast. Als vervolg op deze succesvolle hackathon neemt het bedrijf vanaf februari deel aan het vak Innovation Labs van Marketing Management aan de Hanzehogeschool. Daarin wordt verder gewerkt aan een uitgebreide online marketingstrategie op basis van de verkregen inzichten tijdens de hackathon.

Ook aan de slag met de online marketing/communicatie van je bedrijf?

Wil je als ondernemer ook aan de slag met de online marketing en/of communicatie voor jouw bedrijf? Meld je dan nu aan via dit aanmeldformulier.

WOO-Groningen wordt mede mogelijk gemaakt door Nationaal Programma Groningen.