WOO-Inspiratiesessie 17 november 2022: online marketing in een cookieloze wereld

Online marketing in een cookieloze wereld
Er is de laatste jaren veel te doen geweest om Cookies. Om de privacyrechten van websitebezoekers te beschermen, zullen third-party cookies in de toekomst verdwijnen. Wat betekent dit voor jou als mkb-ondernemer? Hoe zet je online marketing in wanneer je jouw doelgroep steeds minder kunt volgen op het web? Welke tools en platformen kun je het beste gebruiken? Je hoort het allemaal tijdens de WOO-Inspiratiesessie ‘Online marketing in een cookieloze wereld’ op 17 november a.s.!
Het verdwijnen van third-party cookies zet inmiddels flink door. Google heeft aangekondigd in 2024 third-party cookies te verwijderen uit zijn Chrome browser. Ook zien we dat verschillende Europese landen het gebruik van Google Analytics verbannen. Bovendien groeit het aantal adblockers op laptops, desktops en smartphones waardoor je er als ondernemer niet langer zeker van bent dat je doelgroep jouw advertentie te zien krijgt.
Tijdens de WOO-Inspiratiesessie ‘Online marketing in een cookieloze wereld’ op 17 november vertelt Tjarda Polderman, marketing expert en oprichter van marketingbureau Zoinks, hoe je jouw marketingactiviteiten toekomstbestendig maakt door het gebruiken van de juiste tools en platformen. Ook leer je over de wetgeving op het gebied van gegevensbescherming en hoe je daaraan als ondernemer kunt voldoen.
Uiteraard is er tijdens de sessie alle ruimte om vragen te stellen. Tjarda beantwoordt ze graag en deelt haar tips voor jouw bedrijf!
Meld je via onderstaande button aan voor de sessie en leer hoe je online marketing inzet in een wereld zonder cookies!
Praktische informatie en aanmelden
- Datum: donderdag 17 november 2022.
- Tijden: 16:00-18:00 uur. Inloop vanaf 15:45 uur. We sluiten af met een borrel vanaf 17.00 uur.
- Locatie: De Mediacentrale, Helperpark 272-298, 9723 ZA Groningen.