Gezocht: opdrachtgever voor ‘Digital Business’ Opleiding Ondernemerschap & Retailmanagement (ORM)
De opleiding ORM is opzoek naar enthousiaste opdrachtgevers voor hun vak ‘Digital Business’, welke in februari 2026 van start gaat. Tweedejaars ORM studenten gaan aan de slag met een actueel digitaal vraagstuk uit te werken tot een concrete strategie. De studenten werken aan dit project van februari 2026 tot april 2026.
Ze zijn opzoek naar een opdrachtgever die:
- Een concreet en actueel vraagstuk binnen uw organisatie op het gebied van digitalisering / online marketing (zie voorbeelden hieronder).
- Bereidheid om vier studententeams te begeleiden die aan hetzelfde vraagstuk werken.
- Aanwezigheid bij de aftrap: toelichting van het vraagstuk en beantwoorden van vragen (begin februari 2026).
- Twee tussentijdse feedbackmomenten van maximaal 1 uur per keer (15 min per groep).
- Aanwezigheid bij de eindpresentatie, waarbij u de eindadviezen beoordeelt en een winnaar kiest.

Wat levert het jouw bedrijf op?
- Vier frisse, onderbouwde adviezen voor uw digitale uitdaging.
- Nieuwe inzichten en creatieve ideeën vanuit jonge ondernemers in opleiding.
- Bijdrage aan praktijkgericht onderwijs en kennismaking met ondernemend talent.
Voorbeelden van mogelijke vraagstukken:
- Hoe zetten we online advertising in om nieuwe doelgroepen te bereiken? En hoe past dit binnen onze gehele strategie?
- Wat is een effectieve omnichannel strategie waarmee we de klantervaring tussen onze online kanalen beter kunnen integreren?
- Hoe kunnen we onze bestaande socialmediakanalen beter inzetten om klanten aan ons merk te binden (community building & engagement)?
- Hoe kunnen wij onze website optimaliseren om meer bezoekers om te zetten naar betalende klanten (conversie-optimalisatie)?
- Welke online kanalen en strategie passen het beste bij onze doelgroep om onze nieuwe productlijn effectief te lanceren?
Is dit iets voor jouw bedrijf? Meld je dan aan via onze website.
Deadline aanmelden: 1 december 2025