WOO-Inspiratiesessie 21 april 2022: Groeien door online adverteren – de laatste tools en trends

Met online adverteren trek je meer bezoekers naar je online kanalen en bereik je meer potentiële klanten. Doordat je erg specifiek je doelgroep kunt bepalen, zien alleen personen die interesse hebben in jouw product of dienst je advertenties. Een doeltreffende marketing tool dus. Maar hoe richt je online advertenties effectief in? En wat zijn hierin de laatste ontwikkelingen?
Tijdens onze live WOO-Inspiratiesessie op donderdag 21 april a.s. nemenmarketing experts Lisa van der Veeke en Gerwin Hooghoudt van online marketingbureau Conversies.nl je mee in de laatste tools en trends in online advertising. We hebben het over Google Ads (Display, Discovery, Search, Shopping), Facebook Ads en LinkedIn ads. Hoe zet je advertenties via deze kanalen succesvol in en wat zijn daarin de laatste ontwikkelingen? Dit illustreren we met inspirerende praktijkvoorbeelden van klanten van Conversies.nl.
Meld je aan voor de sessie op 21 april om met de laatste tools en trends op het gebied van online adverteren aan de slag te gaan voor jouw bedrijf!
Praktische informatie en aanmelden
- Datum: donderdag 21 april 2022
- Tijden: 16:00-18:00 uur. Inloop vanaf 15:45 uur. We vinden het leuk als je ook bij de borrel bent vanaf 17:00 uur!
- Locatie: Noorderpoort Hotspot; Boumaboulevard 400, 9723 ZT Groningen (tegenover de Euroborg).
- Deelname is kosteloos. Aanmelden is wel nodig.
Over Conversies.nl
Meer online aanvragen en bestellingen genereren, dat is waar Conversies.nl goed in is.En dat doen ze met succes voor de meest uiteenlopende klanten. Van sportschool tot webshop en van verhuisbedrijf tot evenementenlocatie.
Met het geloof dat online marketing een specialisme is, is Conversies.nl in 2014 van start gegaan. Inmiddels bestaat het bedrijf alweer ruim acht jaar, zijn er zeven mensen in dienst, zijn ze Google Premier Partner en trotse eigenaar van een eigen kantoor in het Kwadraat. In de tussentijd hebben ze al drie FD Gazelle Awards en een Jonge Ondernemersprijs nominatie in de wacht gesleept. Daarbij hebben ze overigens niet de ambitie om de grootste in Online Marketing te worden, maar wel de beste.
Conversies.nl is expert partner van WOO-Groningen.
Gerwin Hooghoudt is online marketing specialist bij Conversies.nl. Hij is gespecialiseerd in Google Ads en Google Analytics.
Lisa van der Veeke is online marketeer bij Conversies.nl. Haar specialisaties liggen in SEA, SEO en social media.


Over de WOO-Inspiratiesessies
Hoe haal je als mkb-ondernemer meer uit de online marketing van je bedrijf? Hoe trek je de aandacht van potentiële klanten en blijf je onder de aandacht van bestaande klanten? En wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van digitale marketing? WOO-Groningen organiseert voor mkb-ondernemers elke derde donderdag van de maand de WOO-Inspiratiesessies. Digitale marketing experts praten je elke maand bij over specifieke trends en ontwikkelingen op het gebied van digitale marketing. Om jou als ondernemer inspiratie en praktische handvatten te geven om je bedrijf ook online tot een (nog groter) succes te maken, met onderwerpen als SEO, online adverteren, social media, UX-design, data, privacy en nog veel meer! We organiseren de sessies samen met de expertpartners van WOO-Groningen. Bureaus in en om Groningen die elke dag bezig zijn met het inspireren van hun klanten en volgers. Elke derde donderdag • 19 mei |